Nog om det. Jag har äntligen köpt den där kameran jag ville ha. Och massa tuffa objektiv! Underbart med nya leksaker. Självklart har jag med den överallt och provar massa kul inställningar, leker med skärpedjup osv... Jag bjuder er här därför på "onödiga bilder del 1" ;) Kommer kanske till och med bli ett inlägg med bilder från helgens kräftkalas (med viss censur isf ;)
Typisk fjortisbild!
Hunken! Vi har skickat in papper om ägarbyte nu,
så nu är det bestämt att han ska stanna! :)
Hunken igen...
...å så husse!







