
Kakan har blivit vår-snygg :)

Kakan har blivit vår-snygg :)

Tack Peter och Nathalie för de fina sleevesen ;)

Gjorde bl.a en färgglad fjäder idag. Blir kul att se när rodnaden lagt sig å färgerna kommer fram ordentligt :)

Nathalie's ros som jag gjorde förra veckan :)

Chillar med senaste STM och funderar på om Avatar-gaddningar ska bli den nya flugan... är detta bara början?
Har beställt nya visitkort oxå, borde komma nästa vecka :)

Nu är Totte på besök, har fixat med Littlebird-bloggen :)